2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 13. května 2010

Kolega z IT

Dnes jen stručná poznámka, tak trochu pro mne samotného: v rámci hledání informací o FTP službě a problematiky kolem ní jsem narazil i na zajímavý blog v rámci serveru root.cz - jde o blog "ajťáka" (Svatopluk Vít - jméno nebo pseudonym? kdo ví... to není podstatné).
Proč to tu uvádím. Jednak se mi moc líbí, jak pisatel charakterizuje sám sebe:
Momentálně pracuji pro jednu nadnárodní společnost a honosím se pracovním titulem IT Manager. Má práce je mi koníčkem. Stabilně používám dva operační systémy a snažím se na to nahlížet jako na výhodu. Hodně publikuji výukové články v různých časopisech a jsem hlavou českého týmu uživatelů redakčního systému Joomla. Doma mne zaměstnává jedna manželka, dvě dcery (říjen 2006 a červen 2009) a jedna kočka plemene britská modrá. Jen pro upřesnění - ročník 1974 (já, ne ta kočka).
Jasně, pravděpodobně proto, že to k mé charakteristice nemá až zas tak daleko, a jednak proto, že doporučit svým čtenářům něco dobrého můžu vždy, neurazí se, viz například text Přešel jsem na IE8

Žádné komentáře:

Okomentovat