2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 5. května 2010

Tématika SEO

Jak jsem zmiňoval v článku Mezinárodní den tance - Brno, vrtalo mi hlavou, čím to je, že se tento můj blog dostal ve vyhledávači Google při klíčovém sousloví "mezinárodní den tance Brno" na první místo. Jal jsem se tedy stručně problematiku SEO nastudovat (naštěstí nepotřebuji získat čtenářstvo za každou cenu, neb tyto stránky nic neprodávají), a našel tyto vysvětlující dokumenty: stručně napsané obecné povídání, velmi zajímavý rozbor pravděpodobného fungování vyhledávače Google, a též jsem si nastudoval a ozkoušel fungování lišty Toolbar.


K tématu uvítám informace od "starších i mladších", hlavně však zkušenějších...

Žádné komentáře:

Okomentovat