2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 1. května 2010

Mezinárodní den tance - Brno

Čtvrtek byl den, kdy se tančilo všude!
O historii a pozadí MEZINÁRODNÍHO DNE TANCE jsem psal včera, dnes si dovolím pár osobních poznámek:
  1. Jako ajťákovi mi vrtá hlavou, čím to je, že se tento můj blog dostal ve vyhledávači Google při klíčovém sousloví "mezinárodní den tance Brno" na první místo. Vždyť jsem napsal jen pár základních informací o realitě čtvrtečního odpoledne, dokonce jsem i ledacos zamlčel. Ale to teď napravím:
  2. Mrzí mne, že ač byla přítomna fotografka MF Dnes, na stránce idnes je z devíti fotografií šest fotografií Filigránu, byť třeba roztomilá mrňata z romské taneční skupiny by na fotografiích určitě zaujala tak, jak tomu v reálu odpovídal potlesk početného obecenstva.
  3. Mrzí mne, že si z oslavy Mezinárodního dne tance v Brně chtěly skupiny Filigrán a BARDO tak trochu udělat pouze svou prezentaci, jak prozrazuje web NICM, byť nutno podotknout, že na místě samém existovali výtisky programu, kde byla uvedena i dodatečně zařazená divadla.
Prostě mne občas něco trochu mrzí... Možná se někdo bude mrzet na mne za tento text.. I to mne bude mrzet...
Jsa unaven z divadelní zkoušky, na níž mi mimo jiné vypadla opět provizorní plomba, takže budu muset v pondělí opět k zubaři :-( ... jdu spinkat!

Žádné komentáře:

Okomentovat