2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 22. října 2014

Den bolavého zubu

Mám za sebou "Den bolavého zubu".
Mezi jednou a druhou hodinou ranní jsem tu pochodoval po bytě, zbaštil celkem tři "Íčka" (Ibalginy), bo zub, živý, zbroušený pro nasazení můstku, se ozýval nesnesitelnou bolestí.
Ráno jsem pak byl adekvátně situaci "praštěný".
Dopoledne jsem užil další "Íčko", odpoledne další, a teď si na noc vezmu 3 a budu doufat, že mne bolest neprobudí a budu spát až do rána.
Jsem rozhodnut zrušit zítřejší poradu VS, doufám, že budu zítřejší den zvládat lépe a večer půjdu brzy spát.
A až mi v pátek zubařka nasadí můstek, jímž budou nervová zakončení zbroušeného zubu zakryta, snad bude vše konečně v pořádku, zuby se uklidní, a budu moci v klidu 4. listopadu odletět na divadelní turné po Indii...

Žádné komentáře:

Okomentovat