2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 15. října 2014

Sychravý den

Dnešní den byl sychravý - a mně se nějak nedařilo "doprobudit".
Noční "půlený spánek", část u Lenky (dětská matrace je pro mne příliš měkká), pak ve své (ale neusnul jsem hned a ráno malinko zaspal, probudil mne až třetí, záložní budík), nebyl kvalitní a projevovalo se to v podstatě celý den.
A hold tu máme podzim: ráno mlhavo, sychravo, dopoledne chladno a zataženo...
Odpolední návrat dom znamená vědomí, že jsem zase spoustu věcí nestihl...
Nákup, domů, na trénink...


Pár slov k tomu, co se stalo včera ve Žďáru nad Sázavou:
Jistě všichni víte, četli jste (např. [1], [2], [3])...
Ale co si dovoluji přidat, doporučuji přečíst a zamyslet se, jest úvaha P. Ivana Peschky, starokatolického kněze, nazvaná prostě Hrdina, začínající citátem z FCB stránky Petra Vejvody, který oním hrdinou právě je (nechce se mi psát "byl", protože jím je a bude!).
Máš nepřátele? Fajn. To znamená, že jsi něco už dokázal.
A ještě něco dodám: jak jsem zjistil, ani zdaleka nejsem jediný, kdo kontaktoval organizaci Adra a navrhl, aby Petr získal Cenu Michala Velíška! Počet těch podaných návrhů už se počítá na desítky...
Kéž by nás tento silný příběh všechny v dobrém ovlivnil!

Žádné komentáře:

Okomentovat