2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 19. října 2014

Zlom

Krásně jsem se vyspal (byť postel v Soběslavi byla poněkud měkká, ale spal jsem téměř 11 hodin!)
Dopoledne jsme tak střídavě tlachali, hráli si s dětmi - no co byste čekali, když se příbuzní setkají snad po dvou letech).
Jenže:
Pak jsem odřídil vůz na cestě do Brna, cesta trvala mnohem delší dobu než včera, bo u Obrataně opravují železniční přejezd!
Doma to zafungovalo jako obvykle, celou cestu jsem potlačoval únavu, ale doma to na mne padlo...
A navíc jsem si uvědomil, co mne všechno čeká zítra:
  • v práci,
  • že mne odpoledne čeká SDčko,
  • že nebudu stíhat trénink, ...
No prostě se mé "nervy ocitly v kýblu".

Žádné komentáře:

Okomentovat