2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 4. října 2014

Nečekaný průběh soboty

Ráno jsem se vzbudil nějaký polámaný, ale zkusil jsem dělat "jakoby nic".
Odvedl jsem děti do pionýra (jeli na soutěž do lanového centra), Pavla odjela k babičce (jež je po operaci, musí se šetřit, a tak jsme si k ní nedovolili s dětmi jet). Ještě jsem na chvíli zalezl do postele, a pak se vydal na zahradu sekat...
Jenže se něco s tělem zvrtlo, 2x se mi zvedl "kufr" (šla ze mne ale jen voda, kterou jsem při sekání pil; byť bylo relativně chladno a zataženo, jsem se šíleně potil, a tak jsem se snažil dodržovat pitný režim).
Když v sekačce došel benzín, vrátil jsem se dom (babička mezitím vyzvedla děti, co už se vrátily ze soutěží). Požádal jsem babičku, aby si děti odvedla k sobě, dal si sprchu a zalezl znovu pod peřinu.
Chvíli jsem spal, a pak četl a četl (a párkrát asi u toho i zavřel oči) - prostě nechávám tělo odpočinout a srovnat se s tím "čímsi" uvnitř. A doufám, že zítra bude zase líp.

Žádné komentáře:

Okomentovat