2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 7. října 2014

Pořádný "záhul"

Zjišťuji, že dělat v práci šéfa oddělení je pořádný "záhul".
Skutečný šéf s jedním kolegou jsou totiž na kurzu v Itálii, další kolega je "jednou nohou pryč", a tak jsme na všechny IT záležitosti jen dva. A mně z toho "vstávaj vlasy hrůzou na hlavě".
Sice jsem cca půl záležitostí, co se na mne za posledních pár dní "navalily", nějak zvládl, ale co se druhé půlky týče jsem musel kolegy požádat o vyjádření a rady. Před chvílí mi došla odpověď, zběžně jsem si ji pročetl, a vím, že se zítra zase budu se vším snažit popasovat. Ale radost z toho nemám...
Kde jsou ty časy, kdy jsem se mohl "na plný úvazek" věnovat v klidu záležitostem kolem webu a na něj napojených informačních systémů, v klidu tvořit, promýšlet, nalézat či vynalézat řešení... Zběsilé tempo nutných rozhodování zjevně není pro mne.
Vím. Dáme to, kluky z oddělení snad nezklamu, ale je to "fakt záhul".

Žádné komentáře:

Okomentovat