2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 16. října 2014

Na pokraji sil

"On edge". Na pokraji sil, hlavně psychicky.
Když se na mne ráno během prvních dvou hodin v práci vyhrnula zase spousta věcí, skončil jsem v kanceláři s hlavou v dlaních.
Pak mne o sílu, tentokrát fyzickou, připravila víc než hodina strávená na zubařském křesle. Mám připraveny (zbroušeny) dva zuby a vyroben otisk, laborant na příští pátek připraví můstek. A já na tom křesle doslova ztuhl, nemohl hýbat krkem...

On edge.
V poledne, když odezněla injekce, co mi ji zubařka dala, jsem zjistil, že mi poněkud pošramotila dáseň a bolest mi značně znepříjemňuje oběd.
Odpoledne se ale bolest začala stupňovat a tak trochu mne omezovala - když jsme řešili ze pár logický problémů jak co propojit a zapojit a udělat...
Před koncem pracovní doby už byla bolest doslova hnusná a začal jsem přemýšlet o tišící tabletě, ale zatím si ji nevzal.
Na D1 byla dle kamery 4-kilometrová kolona, takže jsem to vzal přes Rousínov "po staré"... Ale moc jsem si nepomohl: v Tučapech semafor, v Rousínově další, a k tomu čekání na průjezd dvou vlaků u přejezdu...
Nákup v Bille, pak doma asistuji u části úkolů, koupání kupodivu jaksi mimo mne (už začíná účinkovat "íčko", po němž jsem sáhl a po němž jsem vždycky trochu "zblblý"), pračka a myčka, za chvíli jdu uspávat Filipa a nejspíš u něj usnu...
Ten život se mi začíná zdát jakýsi moc mechanický, únavný a oblbující...

Žádné komentáře:

Okomentovat