2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 26. října 2014

Těším se i bojím se

Pavla zkonstatovala, že neví, zda se víc těší nebo bojí. Já v tom mám jasno: těším se, obavy jsou minimální.
O čem mluvím? No přece o chystaném divadelním turné po Indii. Už je k němu otevřen nový blog indie2014.tanecni-divadlo.cz a umístil jsem na něj základní info o plánované trase.
Zatím je to skutečně jen o stavu plánování a příprav. Indická víza máme, letenky taky, penízky taky. Promýšlíme, co je ještě třeba dokoupit, bo je lepší mít to s sebou už z domova a neshánět to v cizině.
A taky si sháním různé informace o místech, která pro mne budou totálně nová, například Karnal, o němž se lze dočíst jak na Wikipedii, tak třeba na stránce ziptrips.in.
Jak říkám, já se zatím víc těším než obávám... Nervozita přijde...

Žádné komentáře:

Okomentovat