2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 28. října 2014

Prostě nevím / lazaři

Prostě nevím, co si o tom mám myslet.
Zubařka říkala, že to může chvíli trvat, než si živý zub zvykne na nasazený můstek, ale když mne včera nad ránem (cca ve dvě) vzbudila intenzivní bolest, Ibalgin Rapid + Paralen nějak nechtěly zabrat, nevěděl jsem, zda mám slovům zubařky vážně věřit.
Na další noc jsem se tak pojisti, užil Ibalgin a Valetol, a taky na hluboký spánek Zolpinox.
Ráno jsem vstal po osmé a po poledni se zase cítil spací.
Pak šla spát pro změnu Pavla.
Večer jsem "dal schůzi VS", dopsal zápisy (teď, zítra si je ještě po sobě musím pozorně přečíst), Pavla už spí.
Shodli jsme se na tom, že se oba cítíme jako "štvanci událostí" a doufáme, že až odjedeme do Indie, problémy prostě hodíme za hlavu (stejně je z té dálky nebude možné řešit)...

Žádné komentáře:

Okomentovat