2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 20. října 2014

Hrozný den

Někdy nad ránem se mi udělalo zle od žaludku, a fest. Takže jsem prvně za dobu, co pracuji tam, kde teď pracuji, zavolal šéfovi a požádal o den volna.
Hlava mi brala, ale tělo prostě nefungovalo. Celý den jsem v podstatě proležel v posteli, trochu četl, trochu nad knihou pospával, párkrát "telefonoval" skrze WC mísu...
Navíc se syn vrátil ze školy s tím, že nám paní učitelka vzkazuje, ať navštívíme doktorku, má "štěkavý kašel" a, byť bez teplot, v tomto stavu do školy nepatří.
Takže hrozí, že sice zítra dorazím do práce, ale od středy budu s Filipem doma na OČR. Takže zítra musím stihnout "milión pět" věcí...
No a vzhledem k tomu, že já celý den pospával, mám teď trochu obavu, zda budu alespoň trochu spát...

Žádné komentáře:

Okomentovat