2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 10. října 2014

Vymačkaný citrón

Dnes se cítím jako vymačkaný citrón.
Dopolende v práci bylo dle hesla "stokrát nic umořilo osla"...
Odpoledne jsem si cestou z práce postál 15 minut v krokem jedoucí koloně před omezením na 220 km D1 ve směru do Brna, příčinou kolony byli jen řidiči, co neumí zipovat - jeden takový pošuk se mi začal cpát před čumák asi dvě stě metrů před místem, kde se pruhy měly spojit.
A večer na tréninku jsem "bouchnul", když už mi zase o jednom tanečním prvku čtvrtá osoba začala vysvětlovat, že to má být vlastně jinak - pořád se něco přeučovat mne prostě nebaví...

Žádné komentáře:

Okomentovat