2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 12. října 2014

(Ne)čekaná únava

Od rána jsem se sice snažil dělat jakoby nic, ale večer mne únava dohnala.
Po včerejším divadelním tréninku, na závěr "ozdobeném očkováním", po večerním dlouhém povídání o Indii, jsme doma padli do postele.
Dopoledne jsem navařil, v poledne dorazily děti s babičkou, odpoledne jsem ale neměl sílu všechny vytáhnout na zahradu, jen ostříhal Filípka i sebe... Když se pak ostatní dívali na "Velkou Pardubickou", málem jsem usnul s knihou. Ak když se dívali na video, zkoušel jsem usnout znovu, zatím ale skutečný spánek nepřišel...

Žádné komentáře:

Okomentovat