2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 26. března 2010

"Den španělský"

Při pátku se cítím úplně vyčerpaný, týden byl nějak moc náročný. V úterý schůze VS na Strnadově, ve středu divadelní trénink, čtvrtek schůze na Prušánecké (mám dojem, že se chystá "zemětřesení" v místní samosprávě, že se mne to bude osobně týkat, ale nějak se na tu výzvu ne zas tak docela těším). A dnešní divadelní trénink taky moc nepřidal, navíc bylo vše jakési nervózní.
Vůbec byl ten dnešní den jakýsi divný, "den španělský" bych to nazval. Kdykoliv jsem s někým o něčem diskutoval, měl jsem dojem, že nemluvíme stejnou řečí. A kdykoliv protistrana zjistila, že nemá rozumné argumenty, následovalo osočování. A několik lidí i vypustilo myšlenku, že chci dirigovat lidi kolem sebe, a to jen proto, že chci, aby se svět kolem choval alespoň trochu podle pravidel. Každý se pravidel dovolává, když se mu hodí, a zostuzuje pravidla, když se mu nehodí.
Kdyby se alespoň jen hledaly cesty, jak pravidla upravit, jak věci urovnat - jako se o to snažím při jednáních ohledně parkování s líšeňskou radnicí (viz blog domu Strnadova). Jenže já se dnes setkal jen s tím, že pravidla byla napadána a kritizována proto, že omezovala jedince v jejich jednání, jedince, kteří nechtějí respekotvat práva a názory ostatních.
Naši Leničku trápí střevní problémy, Pavla jí koupila laktobacilíky a, světe div se, na telefonu dovozce do ČR mi byla paní schopna zodpovědět dotaz ohledně produktu i skoro v pět odpoledne v pátek! Musím je pochválit...

Poznámka na okraj:
Prý se nám digitální vysílání z Trutnova a Brna navzájem ruší, zjistil to ČTÚ, já to naštěstí zatím nepozoroval.

Žádné komentáře:

Okomentovat