2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 27. března 2010

O počasí a lidech

Tak jsme dens byli s Filípkem na dni otevřených dveří v brněnské pobočce ČHMÚ (mimochodem, chystají nový webový portál, takže mi chvíli trvalo, než jsem se v něm zorientoval, ale teď už vím, kde mám hledat aktuální spolehlivou předpověď počasí pro Jihomoravský kraj). Na nástěnce jsem se tam též dozvěděl několik postřehů o Meteopressu, o jejich fantaskních předpovědích pro Novu či Blesk. Takže mne ani neudivil článek "Nové počasí na Primě od příštího týdne. S Meteopressem televize končí" z denního přehledu serveru digizone.cz - soudný divák/čtenář musí zákonitě začít o jejich předpovědi počasí pochybovat - nebo snad věříte "povídačce Meteopressu o 4.000 blesků v jedné jarní bouřce?



Večer jsem měl jisté dohady (přes telefon) s jednou paní sousedkou, nějak nechce pochopit, že předseda samosprávy tu není od toho, aby chodil po domě, a hledal, kde nesvítí světlo či kde naopak večer světlo svítí stále - ubohá paní, není v jejich silách rozumné uvažování a vhození lístku do schránky se vzkazem, že něco nefunguje, není s to pochopit jako elegantní rozumné konání. Záležitost bych hned řešil. Ona si však raději "stěžuje", že nejsem k zastižení v bytě na Strnadově (jako by tomu snad bylo jinak, když jsem tam i bydlel), a že prý raději, než aby napsala SMS či dala vzkaz do schránky, bude si prý stěžovat a telefonovat na SBD - no není to hloupé?
Manželka mi na to řekla, že se mám na celou samosprávu vybodnout. Ale přece dobře odváděnou práci neznehodnotím tím, že se nechám odradit něčí hloupostí...

Žádné komentáře:

Okomentovat