2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 20. března 2010

Muffinkový mejdan

Dnes čistě rodinný zápis:
Dopoledne jsem s dětmi upekl 22 muffin, k tomu ze zbylého těsta na muffiny (schválně jsem ho udělal hodně) koláč a biskupský chlebíček.
A odpoledne jsme se sešli u jednoho stolu: my, babička Zdeňka, Vašek s Míšou, Libor s Evou, Lucka s Davčou. A pojídali jsme muffiny, popíjeli kávu, povídali o všem možném. A jen tak mimochodem všici popřáli mně a Pavle k našim 3x-tým narozeninám. Prostě takové pohodové odpoledne.
Pak jsem zašel s Leničkou do Billy pro hovězí maso, teď z něho na zítra vařím gulášek. Lenička už nějak pláče, je z náročného dne unavená..
Zítra mne čeká trochu pracovní neděle: vyřízení nějakých záležitostí na Strnadově a odpoledne doučování a jednání s předsedkyní samosprávy zde na Prušánecké...
Tož hezký zbytek víkendu všem, jdu koupat děti.

Žádné komentáře:

Okomentovat