2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 11. března 2010

Bolavé hlavičky

Včera nebylo navečer ani mně ani Pavle dobře, Pavlu jsem tedy nechal doma samotnou, zavolal si na pomoc babičku a jel s dětmi na trénink, naštěstí jsme jen ozkoušeli Kult a Bolero a vrátil jsem se s babičkou a dětmi domů (v ostatních vystoupeních v Barce 18. března nebudu vystupovat).
Taky jsem měl včera jednu rozpravu na téma nacistických symbolů a opět se přesvědčil o něvědomosti lidí. Psal jsem tu již o tom v jednom svém článku. Diskuse se točila kolem symbolu svastiky - hákovém kříži, více třeba zde na Wikipedii. Původně svastika totiž není symbol nacismu, ale indický symbol štěstí... Ale to spousta lidí v této zemi vůbec neví... Takže když se vrátím z Indie se symbolem svastiky na tričku, nejspíš mne nařknou za propagaci nacismu... Jako se to onehdá prý komusi stalo...
Ráno jsem v autě z rádia slyšel horoskop (ne že bych Frekvenci 1 miloval, ale když to tak vyhovuje řidiči, holt to v autě hraje...) - manželka je beran, no a říkali "BERANI podniknete něco, co druhým rozproudí krev v žilách", tak jen doufám, že mi krev "nevzkypí".
V posledních dnech jsem opět něčím na BLOGu vzbudil zájem čtenářstva (např. 9. 3. 2010 je počet zobrazených stránek 39, bývá to jen kolem 20 stránek), ale zase je to bez odezvy ze strany čtenářů, tak jen můžu dumat nad tím, čím jsem se o to zasloužil...

Žádné komentáře:

Okomentovat