2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 30. března 2010

Injekce do kolene

Tak, všechno je jednou poprvé...
Ve vojenské nemocnici jsem dostal injekci do kolene, a další dva úterky bude následovat opakovaně totéž. Čekal jsem, že koleno bude bolet, ale jen to štíplo a pocit štípnutí přetrvával snad dvě hodiny, ale chodit se, po vzpamatování se z prvního minišoku z něčeho nového, dalo cca po dvaceti minutách bez problémů. Zaplať pánbůh! (Zaplatil jsem - do Rathovy kasičky jsem dnes odevzdal 60 Kč).
O odpoledni, o jednání s místostarostou, se píše v samostatném článku na webu domu Strnadova 1-11.

Tož to je asi tak to hlavní - před chvilkou jsem uspal Leničku, má žena asi usnula u Fifika. Tož jdu ještě řešit jeden SW / webový problém...

Žádné komentáře:

Okomentovat