2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 17. března 2010

Mediální chlíveček a jiná témata

Dovolil jsem si včera večer ještě ten článek Přesně načasovaná rezignace, zmiňovaný ve včerejším textu zde, okomentovat několiky slovy:
Prostě český mediální chlíveček :-) Že je to v ČRO podivné, to je přece dobře známo už od dob, kdy se páni radní usnesli udělat průvan a instalovali na Radiožurnál Barboru Tachecí. Dnes tato dáma "řádí" na Primě (nebo už ne? promiňte, já si k životu vystačím s rozhlasem a o dění v televizi vím jen útržkovitě díky internetu), "Pokorný se vší pokorou odjel do Francie, Výborná výborně zmizela z dopoledního hosta radiožurnálu" a situace se vrátila jakž takž k normálu. Jen s radními RRTV je to stejné jako tehdá, kdy vznikla i iniciativa "Nechceme přeladit, nemáme kam", jíž jsem byl též signatářem...

Co naplat, nezbývá než zkonstatovat, že "webová nástěnka", tedy webová stránka domu Strnadova 1-11, kterou jsem založil a kam píšu informace, jež potřebuji co nejrychleji a nejšířeji distribuovat mezi obyvatele domu, má větší návštěvnost, než tento můj blog. Jako jednotlivec nejsem tak zajímavý :-)
Na Vinohradech už máme též "mlékomat". Jen mi vrtá hlavou, čím to je, že ve Vyškově stojí v mlékomatu 1 litr mléka 15 Kč a v Brně na Vinohradech 17 Kč. Je v Brně o 13% vyšší kupní síla obyvatelstva? Nebo je to zase o nějakých dotacích, které jsou onde takové a jinde jiné? Mám obavu, že je to právě o těch dotacích... Obecně se pak divme zemědělcům, když dotace jsou v Německu jiné než v České republice či ve Španělsku...
Trochu jsme s Jardou Vránou zase upravovali web divadla, vznikla samostatně oddělená stránka obsahující informace o nejbližších vystoupeních divadla. Jak se říká, den má "dvacetčyřihodinanoc"...

Žádné komentáře:

Okomentovat