2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 19. března 2010

Logopedie a Barka

Lenička, potvůrka, vstávala ve čtvrtek brzy, i když jsem si mohl díky naplánovanému jednání s místostarostou (vzal jsem si v práci volno) přispat. A tak jsem rodinu alespoň potěšil toustíky ke snídaní.
Další závěr z dosavadních jednání se starostou bude znám až příští týden, neb důležitý účastník, zástupce MMB, na čtvrteční jednání nemohl. Ode mne má v tuto chvíli pan místostarosta písemné podklady s návrhy.
Od devíti jsem pak byl ve čtvrtek s Filípkem v logopedické poradně, neb si trochu "šlape na jazýček", má stejný problém jako jsme měli já i Pavla v dětství, špatně vyslovuje r, ř a podobná písmenka. Ale jinak nutno říct, že nás paní logopedka pochválila za Filípkovu bohatou slovní zásobu, na níž má jistě svůj podíl pravidelné čtení (předčítání) knih a snaha zodpovídat Filípkovy otázky, jako byla ta "Tatínku, co je to úplatky".
Odpoledne a večer pak byly ve znamení divadelního vystoupení v Barce, pozdě večer jsem na divadelní blog napsal jen pár řádků a unaveně padl do postele.
Páteční dopoledne bylo ryze pracovní, odpoledne jsem doma doslova "odpadl" (usnul jako špalek) a večer bude následovat vystoupení na "brontosauřím bále".
Slyšel jsem v rádiu hezký vtip, pokusím se ho reprodukovat:
Žena stojí před oltářem a na otázku oddávajícího "Berete si zde přítomného ... dobrovolně?" odpovídá: "Ano." - A to je naposledy, kdy ji manžel slyší odpovědět stručně a jasně.
Akorát u nás doma to jaksi neplatí, naopak. Pavla mi málokdy rozvede své názory a myšlenky. A že je něco špatně poznám podle toho, že "na mne mlčí".

Žádné komentáře:

Okomentovat