2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 9. dubna 2010

Chřipka?

Pokouší se o mne chřipka, už třetí den. Původně to vypadalo jen na klasické nachlazení a rýmu, ale včera a dnes už mne i bolela hlava a klouby... Je to těžké dělat jakoby nic, chodit do práce, na divadelní tréninky, šplhat na paneláku po střeše a řešit její stav... Ale zkuste svému okolí vysvětlovat, že vám není dobře. Dneska to není "moc v kurzu". A navíc si trochu připadám jako ten, kdo si vymýšlí. Vždyť jsem očkován, tak jak to, že už zase mne trápí cosi, co se tváří jako něco víc než nachlazení...
Lenička mi tu usnula za zády na gauči, nechtěla spát ve své postýlce, asi si tu lehnu vedle ní... Chuďátko je trochu přetažená, je to dáno tím, že nemáme momentálně k dispozici "babičku na hlídání" a museli jsme vzít obě děti na divadelní trénink, který byl však "neuspokojivý" - nějak se nám na trénincích v poslední době kazí atmosféra, mám dojem, že je to dáno neobvykle vysokými cíly, ale i nechutí části členů souboru tvrdě pracovat, navíc nějak vázne komunikace...
Ale to by asi bylo na samostatnou úvahu, či by to chtělo vážnější rozhovor s paní ředitelkou...

Žádné komentáře:

Okomentovat