2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 19. dubna 2010

Prasknul mi zub

Tak mi dnes u oběda cosi luplo v puse, zaskřípalo to, a zub, který před třemi měsíci začala zubařka opravovat (posledně vyplnila kanálky), se podivně hýbe (jeho část) a tlačí na dáseň.
Říkal jsem si, nu dobrá, zavolám hned na ošetřovnu, požádám, aby se na to podívali. Ale ouha, ač jsem zastihl sestru, dozvěděl jsem se, že paní doktorka tam sice je, ale touto dobou už mne neošetří, neb má čes vyhrazený na administrativní práci. A pokud prý potřebuji, ať si dojdu večer na pohotovost.
Kamarád říkal, že když jemu podobně odpověděla zubařka, jeho reakce byla prostá: odhlásil se od ní. Jenže dnes člověk všude slyší jen zkušenosti typu "ten a ten zubař je sice dobrý, ale nové pacienty nebere..."
Není ten zdravotní systém asi moc dobře nastaven...
Teda, ono je podobně špatně nastaveno více systémů, ale to je na dlouhou polemiku, a zase bych mohl "někomu šlápnout na palec" a to nemám zapotřebí.
Těm, co se opájí svou mocí a nadřazeností, stejně nic nevysvětlím...

Žádné komentáře:

Okomentovat