2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 28. dubna 2010

Nepracovat po ránu

Nesmím pracovat po ránu - manuálně! Co pracovat, cokoliv dělat! Dnes jsem si ráno po příchodu do kanceláře ufiknul kůži na kloubu ukazováčku, o žaluzii, krve bylo jako "z vola". Takže už mám třetí vlastní zápis v "knize drobných úrazů". Ach jo. Zase čelit otázkám "co se ti stalo"...
Z tohoto pohledu je dobře, že náplní dnešního mého pracovního dne bylo školení "Microsoft Exchange"...
Otcové, kteří jsou u porodu, více pomáhají při péči o dítě
Otcové, kteří jsou přítomni u porodu, bývají v péči o dítě aktivnější než ti, kteří k porodu nejdou. Vyplývá to z průzkumu společnosti Mediaresearch... Průzkum je součástí projektu ministerstva práce a sociálních věcí Táto, jak na to. Cílem projektu, který má upozornit společnost na aktivní přístup otců k péči o dítě, je oslovit otce, aby se zapojovali do péče o své děti, a dále zaměstnavatele, aby takový zájem otců akceptovali. Výzkum ukázal, že muži se nejraději starají o volný čas dětí. Rádi organizují rodinné dovolené, sportovní akce, kulturní akce či výlety, naopak naprostá menšina je schopna postarat se o nemocné dítě či ho budit a vodit do školy.
Toliko citace ze včerejšího přehledu zpráv ČRO.
Já se o děti starám rád, považuji to za skvělou relaxaci, i když včera večer se mi to už chvilku zase taková relaxace nezdálo... Ale stejně jsem to zvládl. Nejroztomilejší byla Lenička, když jsem ji unavenou nosil po koupeli v náručí a ona mi v náručí usnula... Byla to krásná odměna za náročné odpoledne a večer!

Žádné komentáře:

Okomentovat