2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 25. dubna 2010

Kolotočáři = vydřiduši ?


Bohužel, někteří kolotočáři se dnes na pouti ve Velkých Opatovicích chovali jako klasičtí vydřiduši (např. "odp. vedoucí F. Doležal", jak bylo napsáno na štítku, IČO chybělo, takže nemohu být přesnější - vidíte, jak je milý na zákazníky - viz foto), když požadovali za doprovod dítěte rodičem dvojnásobnou platbu, a ještě jsem si vyslechl cosi o tom, že jsem držgrešle - ale považte, když mám dvě děti a s Filípkem šla do jedné labutě Pavla a já bych měl jít s Leničkou do druhé a zaplatit za "3 minuty radosti" 140 Kč mám považovat za normální?
A tak jsme s dětmi zamířili do druhé poloviny, kde měla atrakce brněnská firma Dětský ráj, všici usměvaví, Leničku jsme posadili na kolotoč, zaklekl jsem vedle ní na podlážku (aby nechtěla vystupovat, až se kolotoč rozjede), zaplatil jsem jen za ni (25 Kč) a byla spokojená... Obdobně na autodromu, na dětském řetízkáči se Fifi už točil samozřejmně sám... Takže jsme si řádně užili "pouťový den".
A otázka z nadpisu? Ne, všici nejsou stejní, ale až budete někde na pouti, pozor na F. Doležala, má nastavené ceny, kterými chce rodiče ratolestí jenom škubat a škubat... A když se nebudete chtít nechat škubat, ještě Vám vynadá...

2 komentáře:

  1. A ty si myslíš že nafta ,proud a plac pro atrakce nam dávají zadarmo?Co ručení za nákladní auta to je zadarmo nebo silniční dan?Náklady na jednu pout jsou tak vysoké že by jsis s toho sedl na zadek.Pokud se ti nelíbý vysoké ceny jdi za vládou čr,a těm nadávej.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tááááááááák....

    OdpovědětVymazat