2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 26. dubna 2010

Trápení se zubem

Že mi v pátek vypadla provizorní plomba doma, odpoledne, na začátku víkendu, jsem tu, mám dojem, už psal. Takže jsem musel hned v pondělí ráno (po cestě do Vyškova, kterou poněkud narušovalo to, že už s námi jezdí po návratu z PR kolega IZ, jenž je hlučný, pusa se mu celou cestu nezastaví a stále opakuje skoro tytéž průpovídky v různých variantách, tedy dost otrava) hned k zubaři, dostal jsem na zoubek novou provizorní plombu, cementovou...
A šel se vzdělávat ve správě sítí... Active Directory... Celý den :-o ...
Ale teď už jsu doma a užívám si s rodinou...

Žádné komentáře:

Okomentovat