2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 2. června 2010

Centrum Tartu a Big Ben

Prošel jsem si (malinké) historické jádro města Tartu, vystoupal na pahorek nad městem k dómu katedrály (její stavba započala ve 13. století, dokončena byla v 16. století, dnes je část rozpadlá, část obývá Museum historie patřící pod Universitu Tartu), viděl zbytky hradeb, prošel kolem starobylé hvězdárny zpět k řece a vrátit se na hotel. A udělal řadu fotek, dám je sem, jen jak budu stíhat, teď už se mi chce spát!
Po telefonátu přes Google Talk jsem se připojil k ostatním účastníkům semináře na společné večeři v Big Ben Pubu, příjemně jsem si popovídal s kolegy z Litvy, též s panem Petrem Havlíčkem z univerzity z polské Varšavy... Ale chtělo se mi spát, tak jsem byl první, kdo se po večeři rozloučil, zaplatil a vrátil se na hotel.
Že to pak bylo jinak, měl jsem hodinový telefonát s kolegou z Brna, s Jarkem, to už je jiná kapitola...

Žádné komentáře:

Okomentovat