2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 3. června 2010

K.K., producer, actor

Tak si nejsem jist, zda dnešní jednání s místním divadelníkem přinese nějakou konkrétní budoucí spolupráci s naším divadlem, vše se odehrálo jen v rovině příslibů, úsměvů a milého povídání o kultuře v Estonsku, podmínkách na zdejší univerzitě... No a jak to tak bývá, když se baví dva muži, přešli jsme k politice a krásným ženám (coby dvěma odlišným tématům, dámy prominou, ale ta témata spolu jaksi nesouvisí)...
Chudinka Pavla o mně měla strach, když jsem se díval na mobil v 11 večer (zdejšího času), ještě na něm nic nebylo, když jsem došel na hotel a volal jí (v 11:49), už jsem našel na mobilu 4 zmeškaná volání a tři SMSky. Takovou mám starostlivou, byť trošku zmatenou ženu... Tak jsem jí zavolal přes Google Talk, vše jsme si vysvětlili a já mohu jít v klidu spát, kufr mám až na pár detailů zabalený...

Žádné komentáře:

Okomentovat