2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 21. června 2010

Návrat domů II.

Večer se "dovybalování" trochu protáhlo do noci, ač nutno říci, že Leničku se mi podařilo uspat bez problémů, a pak mi zbylo už jen vybalení posledních drobností, dokumentace z Estonska (kterou jsem měl s sebou na pobytu v Jeseníkách též a pracoval s ní), knihy, časopisy atd.
Takže spát jdu kolem půlnoci, ráno mne čeká, už trochu neobvyklé (po třech týdnech) vstávání do práce zase o půl šesté...
Bude to trochu šok.
Kulička na praní Ecogenie
Důvěřovali byste něčemu, co na internetu "neexistuje", nepočítám-li reklamu na výrobek na stránkách příslušné (teleshopingové) firmy? Já ne, a tak přesně tento závěr činím nad výrobkem "Kulička na praní Ecogenie", na niž se mne před nedávnem dotázal kamarád...

6 komentářů:

  1. A už ste kuličku Ecogenie použil, že ji odsuzujete?

    OdpovědětVymazat
  2. Když o něčem napíšu, že tomu nedůvěřuji, neboť se o tom zmiňuje jen a pouze, výhradně, reklama, tak to přece neodsuzuji! Ach ti hloupý anonymové... Takhle se přece nedá vést diskuse! Ať mi někdo sdělí, že má pozitivní zkušenost, že to koupil tam a tam, že se mu to vyplácí, že už to použil na tisíc praní a stále to funguje... A ať se pod svůj názor podepíše...
    Já jen sděluji, že nevěřím něčemu, co vlastně "neexistuje" - jako nám "prodali" skvělý nový neexistující obchoďák...

    OdpovědětVymazat
  3. Já jí vyzkoušela.
    a opravdu funguje. Vyprala jsem několik druhů prádla - bílé,černé,barevné.

    vypráno bylo - co mi vadilo byla abstinence vůně, jaká je po použítí pracího prostředku.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já ji vyzkoušela a výsledek byl stejný jako bych prala v pračce bez pracího prášku. Takže jsem se nechala nachytat a vyhodila peníze. Vrácení se nekonalo.

    OdpovědětVymazat
  5. Prací koule vypere pot, ale bílý límeček nechala špinavý, absence vůně lze nahradit sušením venku. Jinak prádlo je měkčí a lépe se žehlí. Vhodné k přeprání lehce špinavého prádla,jinak nutno přidat trochu pracího prostředku. Já zatím testuji cca 1měsíc.

    OdpovědětVymazat