2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 22. června 2010

Po třech týdnech v práci

Po třech týdnech v práci jsem měl ráno "problém" uvědomit si číslo krabičky, v níž mám uložené klíče - no prostě jsem se spletl, přiznávám...
Zubařka i prezentace o Estonsku - dvě akce dnes dopoledne v práci proběhly bez vážnějších zádrhelů, u zubařky jsem sice musel mít otevřená ústa více než půl hodiny a při prezentaci jsem si vždy následně uvědomil, co že jsem gramaticky řekl anglicky nesprávně, ale obsah byl, myslím, adekvátní a byl pochopen.
Pozastavoval jsem se nad kvalitou některých mailů, které jsem dnes četl, autoři zjěvně neznali zásady psaní správného mailu.
Málem bych zapomněl, v neděli večer jsme zkoušeli novou domácí pekárnu, upekli jsme si bochníček chleba (z připravené směsi, jen jsme dodali rozinky), počítám, že tímto způsobem budu rodinu trochu rozmazlovat, dokud mne to nepřestane bavit (nové koště dobře mete, ale dle vyjádření celé řady známých to člověka časem omrzí...). V pondělí večer jsem upekl "čokoládový chléb s jahodami".
Začínám svůj mobil učit nové kousky pomocí spolupráce s počítačem na Ovi by Nokia...

Žádné komentáře:

Okomentovat