2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 9. června 2010

Dovádění na bazénu

Včera večer si Lenička cestou z večeře pořídila modrofialovou bouli nad levým očičkem, dnes pro změnu obtisk drážky lina lemujícího hrany schodiště na čele nad pravým okem, ale živý je ten malinkatý živočich stále stejně...
Dopoledne jsem pro děti zapůjčil ruské kuželky (dodnes si pamatuji, jak jsem u ruských kuželek měl před dvěma lety s Filípkem s houfem dalších dětí něco jako "soukromou školku" na Špičáku na Šumavě) a sám absolvoval "proudíky do kolene", na chvíli saunu a bazén, a vodní masáž kolene. Pak jsem vzal děti (i sousedovic Ellinku) na poštu - sám vyřídit poukázku a dětem jsem koupil pro radost pohádkové pohledy, které si vybraly.
Odpoledne po obědě jsme si zaplatili na hodinu bazén (byl v podstatě jen náš, neb jakési dvě paní tam půlhodinu plavaly a my tam na druhou půlhodinu zůstali jediní) a užívali si - Lenička na plavací destičce zkoušela kopání nožičkama a pak se vozila v "plavátku" želvičce (takový ten kruh, co jím ale děcko prostrčí jen nožičky a sedí v něm), Filípek se nejdříve vzpíral vůbec jít do vody, ale pak to ozkoušel, plaval s kruhem žabičkou a nechtěl na závěr ven z bazénu.
Po tomto dovádění všici krom mě na pokoji usnuly, takže je bylo třeba na večeři budit, no a děti pak večer uondat procházkou k rybníčku u kolonády - na Filípka to fungovalo, ten už spí, zato Lenička si tu pořád nosí vše možné do postýlky a buduje si tam jakýsi pelíšek... Je to moje roztomilá princeznička, takový rarášek...

Žádné komentáře:

Okomentovat