2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 2. června 2010

Druhý den na BDCol

Ráno jsem cestou na BDCol kdesi ztratil z univormy stříbrnou Jánského plaketu, což mne trochu mrzí, ale nedá se s tím nic dělat. Pravděpodobnost, že bych ztracenou stužku z uniformy našel, je velmi malá.
Dnes jsme rozděleni do několika pracovních skupin, v nichž budou probíhat další jednání.
Opět pracovní poznámka: Model ADL/SCORM - mám dojem, že bych to vše mohl studovat celou řadu dní a nocí...
Jednoho se začínám děsit: kdybych měl vše to, co je mi tu "naléváno do hlavy", zabezpečovat u nás v práci sám, nejsem si vůbec jist, zda bych to komletně zvládl. Neboť návrh nového kurzu dle ADL musí mít zpracovánu dokumentaci, obsah dle standardů (všechny objekty musí splňovat předepsané parametry). To vše by mohl chystat odborný garant kurzu. Následně bych vše musel já jako webdesigner převést do LSM formátu, popropojovat, zkontrolovat, publikovat a do budoucna managerovat...
(Nic z toho, co jsem dosud uvedl, není tajné, lze to nalézt na webu, ale raději se do dalších detailů, mimo to, že si budu odkládat nasbírané odkazy, nebudu pouštět.)
Oběd ušel, něco jako kuřecí lečo s bramborem, ale i Taivo (místní) mi potvrdil, že očekával, že to bude kuřetem nejen vonět - prostě masa nějak poskrovnu...
Teď máme přestávku v odpoledním bloku jednání, tak vyřizuju pár mailů... A píšu pro blog!
Zase se mi nějaký "uň" snažil dovolat, včera dokonce někdo ze Slovenska, jedno z neznámých čísel jsem našel na webu jako číslo firmy, co otravuje s telefonním marketingem nějaké zdravotní kosmetiky, tak jsem si ho uložil pod jménem
+420389005111 = !-Nebrat-marketing
- mají smůlu.

Žádné komentáře:

Okomentovat