2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 7. června 2010

Odešel jeden z klíčových tvůrců Cimrmana

Jak již asi český čtenář, posluchač či divadelník zaznamenal, odešel jeden z klíčových tvůrců Cimrmana, a tématu se věnují všechna možná média (mnou uvedený odkaz je na web radio.cz).
Na vlastní komentář k tématu si zatím netroufám...
My se přesunuli do Lázní Jeseník (dopoledne bylo o cestování), ubytovali se, děcka odpoledne moc nechtěla spát, zato Pavla i já ano (tak jsem je nejprve zabával já, pak je Pavla vzala na procházku a pro změnu jsem na dvě hodiny "vytuhnul" já), po večeři jsme dovybalili, osprchovali se a uložili děti a sebe do postelí.
Lenička stále touží po pouštění seriálu "Prasátko Pepina", tak jsem pomalu začal se stahováním z vipfile.cz, neb pouštění z youtube je při pomalém připojení na Internet "strašně trhané", pokud mi někdo poradí jiný zdroj stahování, budu velmi rád, přátelé...

Žádné komentáře:

Okomentovat