2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 8. června 2010

Prasátko Pepina

Tak mne kamarádi zase zahanbili. A já se kvůli dětem naučím stahovat z Internetu všechno možné. Pro dnešní den sice stačilo na odpolední uspání to postahované ze včera uvedeného odkazu, ale...
Jednak jsem dostal několikrát tip na stahování příslušných rar balíčků z RapidShare, ale hlavně...
Nejprve jsem si dle rad stáhl z FreeRapid Downloader 0.83 u1, pak zadal adresy ze seznamu od bratrance (snad mi i časem prozradí, jak takový seznam adres najde) http://rapidshare.com/files/275912591... ....part8.rar a filmečky se samy postahují...
Ráno jsem byl v perličkové lázni, pak na "dýchánku" Vincentky... Pavla s dětmi zašla na dětské hřiště za hotel Priessnitz. Po obědě usnula Pavla, pak se mi podařilo uspat děti (Filípka příslibem minigolfu), jen Leničku nám probudil bláznivý pilot (je jich tu na hotelu většina, míněno pilotů, nevím, kolik z nich je bláznivých, no a nějaký jejich kamarád frajeřil a 3x přelétl nad lázněmi dost nízko - hluk stíhačky Leničku probudil). Nu nic, teď se děti dívají na Pepinu a půjdeme hrát slíbený minigolf...

Žádné komentáře:

Okomentovat