2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 24. června 2010

"Unavený" den

Cítím se od rána šíleně unavený, ospalý, nesoustředěný... Takže den je spíš o "jakémsi přežití", byť počasí jest milé, ba přímo příjemné...
Takhle podivně jsem se cítil už od včera, večer po návratu z Měřína se mi na tréninku divadla celkem dařilo, snad proto, že jsem se cítil unaven a vlastně jen vykonával vše jakoby mechanicky, bez hloubání o tom, jak co má být...
Vzhledem k výše popsanému dnes programátorské výstupy nebyly nic moc, takže nezbývá než se doma pokusit realizovat se v kuchyni...
Mám se stydět za to, že si čtu články v "ženských internetových magazínech" jako je bety.cz? A že mne zaujal třeba článek o ženách baculkách či text Kolik sexu je málo? Ne, není se proč stydět, myslím, že je to celkem normální. Jen spousta lidí o spoustě věcí odmítá otevřeně mluvit...

Žádné komentáře:

Okomentovat