2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 31. prosince 2009

Albertíci

Tak jsem byl dnes, na Silvestra dopoledne, nakupovat v Albertu, u nás v Brně na Vinohradech. A hned dvakrát. A hned několik zmatků či nepříjemností či lumpáren (či jak to chcete nazvat) k tomu:
1) do domu nám chodí leták Albertu, jenže aby "zmátli" spotřebytele, teď se jmenuje Albert (už dlouho, já vím) nově Albert Supermarket a HyperNova se přejmenovala na Albert Hypermarket. Letáky vypadají skoro stejně, všude je v hlavičce pěkně Albert, a ty, zákazníku, dávej bacha!
2) 7UP stojí dle letáku 17,90 Kč, ale na účtence se skví 31,90 Kč (na regále bylo pro jistotu něco úplně jiného - cedulka k jinému zboží, k 7UP cedulka s cenou chyběla), zakazníku, nediv se, zaměnil sis leták "Hyper" a "Super",
3) dle obou letáků stojí veka chlebíčková 11,90 Kč, ale na pokladně naskočí cena 17,90 Kč, když jsem se ohradil, odkázala mne paní pokladní, že si mám jít nechat vše vysvětlit na úsek pekařství, od tama mne poslali zpět k pokladně, že jim ráno přece dávali nový číselný kód k vekám... Mno, dostávám zpět 12 Kč. Ale kolik lidí si tohoto postupu pokladní všimlo? A kolik se jich ozvalo? Kolik lidí si myslelo, že za za veku zaplatilo o šest korun méně a nezkontrolovali si to? Kolik takhle Albert vytáhl z kapes lidí penízků?
4) k nákupu dostávám (na požádání) papírovou tašku zdarma, neb všude u pokladen jsou dlouhé fronty a ne všechny pokladny jsou obsazené, ale tomu se na Silvestra nedivím, taška je dobrá odměna za trpělivost,
5) Filípek dostal od paní pokladní 3 (Al)Bertíky, ale do kasičky v supermarketu je nedal, prý si je nechá na hraní.
Shrnuto a podtrženo, pracovníci obchodu se snaží vyjít vstříc, jen pokladní malinko nestíhají, zato ten marketing s dvěma letáky pro jednu značku Albert je pěkná lumpárna. Proč nelze dávat stejné akční ceny v "hyper" i "super" a širší nabídkou jen lákat do "hyper" ty, kdo chtějí do obchodu autem za město?
Všici tu po obědě spí odpoledním spánkem, tož su zvědav, kdo vydrží do půlnoci...

Žádné komentáře:

Okomentovat