2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 15. prosince 2009

Život s ortézou 4.

Co dnes nabídnu čtenáři? Pár poznámek - ještě k včerejšímu dni i k dnešnímu dni.
Včera jsem odtud stáhl některé články, i když stále nechápu, proč by měly být zdrojem problémů. Jde dle mého názoru jen o nepochopení. Ale nechci to tu dál veřejně rozebírat.
Odpoledne po doučování Jarka, když jsem jel od babičky domů s dětmi, byl jsem na sebe hrdý, že se umím vyrovnat se situací, kdy mám doma manželku marodící v posteli, obě děti na starosti já, tlačím kočárek a mám berlu a ortézu na noze, a přesto se na svět usmívám, ač mi život přináší různé nesnáze.
Zmiňoval jsem tu, že na Pálavském náměstí byly přistaveny dva velkoobjemové kontejnery na odpad. Radnice nijak neinformovala občany o možnosti odložit tam věci, které jinak patří do sběrného dvora. Pod dojmem těchto informací jsem ráno kráčel sídlištěm s otevřenýma očima a viděl: viděl přeplněné kontejnery, postel opřenou o kontejnerové stání... Za část z toho mohou i obyvatelé, nějak se někteří nemohou naučit, že když je o ulici vedle kontejner na papír, papírové krabice a noviny by měli zanést tam, to je pravda, ale...
Dnes odpoledne mne cestou z Vyškova do Brna doslova šíleně rozbolel zub. Nepomohly ibalginy, nepomohl algifen. Po necelé hodině šílených bolestí, kdy jsem bral do náruče děti, tulil se k nim, skoro brečel bolestí, jsem si na webu zjistil, kde je v Brně zubní pohotovost, a v doprovodu babičky tam jel. Příjemná paní doktorka mi odvrtala plombu z šestky vpravo nahoře, plomba byla puklá, pod ní kaz, vyvložkovala a poslala dom. V případě bolesti mám jít hned zítra ke své zubařce, jinak stačí po vánocích. Jenže bolesti za hodinu doma zase přišly, již ne v takové síle, ale přišly. Takže zítra ráno klušu hned po příjezdu do Vyškova k zubařce...

Žádné komentáře:

Okomentovat