2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 22. prosince 2009

S ortézou či bez ortézy

Hmmmm, tak od neděle chodím bez ortézy. V neděli se mi jednou na nohu stihla zavěsit Lenička tak, že to pěkně zabolelo, v pondělí jsem nějak blbě šlápnul v práci v kuchyňce, když jsem si vařil čaj, dnes v úterý ráno v kuchyni (to jsou holt vše situace, kdy nemám v ruce francouzskou hůl, jinak chodím s ní).
Doktor ve vojenské nemocnici mi řekl, že mám extrémně polohovatelná kolena do krajních poloh, normální člověk prý tak nohu do všech směrů neohne, a že se s tím budu muset naučit žít. A předepsal mi malou stahovací ortézu jen na kolenní kloub, vlastně jakýsi chránič kolene. Tak uvidíme, jak to pomůže...
Malinko z rodinného života:
Filípek byl dnes ve školce naposledy, znovu půjde až 4.ledna, takže dom putovalo veškeré oblečení, které tam měl, vše je třeba zkontrolovat, přeprat, poopravovat... I o tom budou Vánoce...
A Lenička, potvůrka, zase nechtěla večer usnout, četl jsem jí, zpíval, a nakonec zase usnula zababušená pod dekou ve velké posteli a Pavla ji musela dodatečně přenést do její postýlky.
Tož zítra naposled do práce...

Žádné komentáře:

Okomentovat