2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 6. prosince 2009

Venkovská pohoda II.

Tak se nám ta venkovská pohoda trošičku narušuje. Lenička má průjem a plní v pravidelných intervalech plenku, navíc má lehce zvýšenou teplotu. Asi je to spojeno s růstem zoubků a nebo je to reakce na čtvrteční očkování.
Mne nějak bolí za krkem a k tomu zub, ještě že jsem na zítra na 8:30 objednán k zubařce (držte mi, přátelé, palce, všichni, kdo mne důvěrně znají, vědí jak nerad si sedám na zubařské křeslo), snad mi paní doktorka od problému odpomůže. Doufám, že se k té zubařce dostanu, vedoucímu jsem návštěvu zubařky hlásil, tak snad s uvolněním z pracoviště nebude problém.
Po obědě vyrazíme v tom pošmourném počasí zpět do Brna, zase budou všichni v autě spát, jak je znám, jen já si to jako řidič nemohu dovolit... (mno, to nebylo zas tak vtipné, že).

Žádné komentáře:

Okomentovat