2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 21. prosince 2009

Hodně přemýšlím o neveřejné části tohoto blogu

Stále přemýšlím o obsahu neveřejné části tohoto BLOGu (zatím jsem tam napsal velmi málo a články stažené odtud ještě tam ani nestihl publikovat). A hlavně přemýšlím o tom, koho na neveřejnou část BLOGu pozvat, komu důvěřovat, že naplní věty úvodního dopisu:
Z ne zcela mně pochopitelných důvodů mi jsou ... některé části mého veřejného blogu vytýkány, rozhodl jsem se je tedy přesunout na blog veřejnosti nepřístupný... Tobě, vyvolenému, příteli, člověku, kterému důvěřuji, bude zasílán mail... Jako bych Ti myšlenky uvedené na blogu sděloval osobně v rozhovoru. Tak je i, prosím, chápej.
Zatím jsou takoví lidé tři, v poklidu domova o vánočních svátcích zvážím s manželkou Pavlou, kdo na ten seznam může patřit dál. Opatrně zvážím... Jak jsem v minulém týdnu několikrát zaslechl: "... doba je zlá...", už zase je nutné přemýšlet s kým a o čem mluvím.
Neděle byla poklidná, děti byly dopoledne sáňkovat s babičkou a Pavlou, já vařil oběd... Pondělí pracovní, večer trochu popletený, kamarád Roman nám měl instalovat přechodové lišty ke kobercům, ale zapomněl na heslo "Třikrát měř, jednou řež...", takže se budou muset tři lišty koupit nové!
A Lenička teď večer nechtěla usnout, přečetl jsem jí nespočet stran z Karkulína ze střechy, nakonec usnula vedle mne ve velké posteli a nechce se nechat přenést do své malé postýlky, sotva se jí dotknu, že ju přenesu, rozláče se...

Žádné komentáře:

Okomentovat