2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 5. prosince 2009

Venkovská pohoda

Dopoledne jsem (po nákupu ve vánočním shonu v Globusu) dovezl rodinu k babičce do Velkých Opatovic, všichni mi postupně v autě cestou usnuli, poslední Filípek, vykládal mi až do Boskovic. U babičky jsme poobědvali skvělé rizoto a uložili se k odpolednímu spánku.
Když se po čtvrté hodině setmělo a děti byly probuzeny maminkou, oblékli jsme je a vyrazili k místní "hasičárně", kde se konala mikulášská veselice pro děti. S Leničkou na rameni, aby dobře viděla, jsem měl chvíli dojem, že je svět bez hlouposti a zloby, prostě mne chytla adventní nálada se vším, co k tomu patří. Mikuláš se dvěma anděli promlouval dětem do duše, pět čertů dělalo skopičiny.
Pak jsme se ještě zašli podívat ke kostelu na rozsvícený vánoční stromeček a vrátili se domů. Okoupal jsem obě děti, Filípek se dívá s Luckou a stejdou Bibikem na video, já se snažím nemyslet na některé věci, ale nejde mi to.

Žádné komentáře:

Okomentovat