2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 16. prosince 2009

Vánoční večírek s bolavými zuby

Podivný nadpis se Ti to zdá být, milý čtenáři? Ale charakterizuje můj dnešní den!
Ráno jsem hned ve Vyškově došel k zubařce, byli jsme tam celkem tři podobně postižení. Já měl, zdá se, včera skutečně štěstí. Zubařka vyhodnotila, že na pohotovosti odvedli dobrou práci a zub by měl v tomto stavu vydržet do ledna příštího roku, kdy jsem na 5. už objednán. Kdyby to snad vážně bolelo (řekla mi, že mám počítat s tím, že tak jak mne bolest provázela včera až do usnutí, bude stejný stav celý dnešní den), mám samozřejmně v dalších dnech přijít...
V práci mne celý den provázel kolotoč drobných úkolů, které mne zaměstnávaly celý den.
Náplň večera pak byla dána jasně: vánoční "besídka" TD MIMI FORTUNAE s předáváním dárečků a povídáním, prostě dnes nikoliv klasický trénink. Slavojovi jsem dal jako dárek repasovaný telefon Nokia (starší, používaný, ale odborně vyčištěný, doplněný o novou nabíječku a novou baterii), měl by něco vydržet, neb je to mobil z řady mezi prostým lidem nazývané "dělnická cihlička". Večer nás všechny naplnil vánoční atmosférou a rozcházeli jsme se z něj příjemně naladěni.

Žádné komentáře:

Okomentovat