2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 25. prosince 2009

Ospalý den

Ráno tu všici spali celkem dlouho, včetně mne (taky jsem si včera až do půlnoci četl, fantasy pohádku o Kožešince). Dopoledne jsem vařil oběd, děti si hrály s novými dárky, já se chvíli snažil přijít na to, jak zaznamenat do počítače vánoční dárek Jaromíra Nohavici, jeho dnešní celodenní vysílání záznamů na Internetu, ale nepřišel jsem na způsob, jak to zachytit, snad se to povede někomu z mých přátel, moc jsem toho neviděl a neslyšel, neb Filípek se pak díval na DVD, co dostal včera jako dárek, "Červený traktůrek".
Odpoledne to tu bylo zase trochu jako u "spinkáčků", však taky venku poprchávalo, takže by se an nedalo zamířit ven na procházku.
A teď se těšíme na již tradiční "Hodinu zpěvu" nových písniček dua Svěrák-Uhlíř.
Moc mne těší každý čtenář, jehož návštěvu zaznamenám na tomto webu, a ještě víc mne těší každý mailík, který j obsahu webu dostanu.

Žádné komentáře:

Okomentovat